Velhasıl Çok Sertizdir.

21 Şubat 2008 Perşembe

Anyone here to welcome me?

Geri saydık. Başlıyoruz.
Tabi ki de Süzme Tuşları'nın tümünü buraya koymak gibi bir düşüncem yok.
"you guys might be freaked out!"

Ancak ilk ölen ben olursam, bir şekilde süzme tuşlarını hatırlamaları için kadim kadınlarıma bu isimle bir zımbırtı bırakıyorum.
Hazır burayı doldurmuşken de,
satılan kağıt parçalarının tüm gelirini (ceplerinden harcadıkları parayı temin ettikten sonra) "tanrı bizi fake sanatçılardan, şaşaadan ve insan ırkından korusun." derneğine bağışlamalarını talep ediyorum.

Burdakileri de alıp kitaba koyarsanız kitap kalın görünür.
Bu da size tüyom olsun.
Darlanıp darlanıp buraya yazacağımdır.
Sevgiler.

PS: İki yeni bot ve bir yeni babet aldım ama hala yeterince mutlu değilim. Ayakkabı bir tutkudur, ama çok zengin değiliz.

1 yorum:

cansu tastan dedi ki...

hosgelmissindir bloga donus organizasyonumuza. bi bok yedik ama hadi bakalım :F

ve de son cumle icin sunu diyecegimdir ki asla yeterince zengin olamicaz :F