Velhasıl Çok Sertizdir.

12 Haziran 2008 Perşembe

Yaratıcılık herkese bahşedilmemiş bir lütuftur.

*Ama benim bunu dert etmeme gerek yok çünkü bana bolca bahşedildi. Ahahah.
*Beni hayatınıza sokmaya çabalarken hayatınıza kafamın içindekileri de almaya çalıştığınızın farkında mısınız meraktayım.

*Çekirdek aile mantığından yola çıkarak nasıl da mesut olduğumu siz görün. Sayın mesutlarımı mutlularımı.

*Beni sevmeyen ölsün.

*Küçükken de pek cilveli bişeydim ben.

*Ciddiyete dönersek, evet albümüm çıkıyor Ekim ayında, bekleyin seviceksiniz. *"Sence of humor" diyor amerikanalar buna, ben "Hiciv" diyorum.
*Olmazsa olmazlarımdan.
*Hicivsiz yapamıyorum.

*"Esin kafası" denilen bir şey var, resmiyet kazandı bu tabir. İçmeden bu kafaya ulaşabilmek gerekiyor. Zaten içince olmuyor o kafa.
*Deryamdan bir avuç su için, tadına varacaksınız.

*Esin kafası çarpmaz, çakırkeyif eder.

*Esin kafası freshtir, neşelidir, ama masal diyarı değildir.
*
Esin kafası huzurludur.
*Esin kafasına varanlar için bir tatil köyü yapardık eğer maddi kaygılar taşımasaydık.
*Hiç kimse göz göre göre iflas etmek istemez.

*Nitekim 3-5 kişiyle olmuyor o işler.

*Benim başka ticari planlarım var.
*
"Şark Kurnazı Rezidens" açıcam.
*Paraya para demiycem. Para benim köpeğim olsun.

Hiç yorum yok: