Velhasıl Çok Sertizdir.

10 Haziran 2008 Salı

New waves and theme songs

*İlk önce reklamını yapmaya layık göreceğim yeni bir isimle başlıyim. Yasemin Mori kişinin kendisi. "Hayvanlar" isimli albümünden "Aslında Bir Konu Var" isimli şarkısıyla merhaba dedi kendisi "piyasa"ya. Henüz klibi dönmeye başlamadan önce myspace'te yakaladım sayfasını. Çok başarılı buldum. Kesinlikle içten, yetenekli, zeki. Sarkastik. Kesinlikle öneriyorum.

*Home sweet home, the mumu fac., the aprilex, my fam.
*Sizi çok seviyorum.
*İyi ki varız.
*Aha ne geldi aklıma bak, süper cümle, "Allan from the Mumu Fac. is a Dubu Fac. on her own."

*İnsanların arkasından el sallamaktan bileklerim yorulur mu?
*İnsanları itmekten avuç içlerim kızarır mı?

*Yüzümde barut izi olsa gerek, çok ateş etmiş olmaktan. O yüzden böyle dikkatli bakıyorsunuzdur yüzüme.
*Yahut dipçik izi. Bilmiyorum.

*Silahları sevmiyorum.

*Ancak yeterince iyi şarkı söylersen, insanlar anlattıklarını büyük bir dikkatle dinliyorlar.

*Ancak anlamaları için ne yapmak gerekiyor, ben de çözemedim.
*Nitekim bir ada var, hiç limanı yok. O ada benim ve ailemin.
*Bir gün bir ada alıcam ve adını Aprilex koyucam.
*Bir gün bir ev alıcam ve adını Aprilex koyucam.
*Bir gün bir insan alıcam ve adını Marco Polo koyucam.
*Bir gün bir paspas alıcam ve onu adadaki evin önüne koyucam.
*Paspası hiç kullanmiycam çünkü Marco Polo'nun işi bu.

*Satılık insanlar her daim hazırdırlar. Satılık insanlar hayır demezler.
*That's why i am not a dream girl.
*That's why they need new waves.
*That's why we have theme songs.

2 yorum:

melve dedi ki...

marcooo!
polooo!

nedir yani cansu dudu fac. da ben bişi fac. olamıyomuyum hain wedding singer!
hehuhea

Ash Killroy dedi ki...

ahahahah. yok lan. ben de fac diilim daha dur. ya da ben music fac. oluyorum. sen de movie fac. oluyosun. süper işte. oldu ahahaaaa