Velhasıl Çok Sertizdir.

16 Eylül 2008 Salı

Bubblegun

*I was the girl with no high hopes
I was the girl who hang out with right hoes.
Because you broke me down, i said "Right on!"
You knew how to cuddle how to show off

You pulled the trigger, and you shut me down,
shut me down with a bubblegun.


-

*Durum şu ki, yüksek beklentileri ve insanların getirilerinden umudu kesme zamanı gelmiş de geçiyor.

Hiç kimse bana bundan daha fazlasını veremeyebilir.
Belki de o ağaca çok sert vurduğum için tüm meyvalar düştü,
yahut çürükleri düşürmek için vurmaya devam ettiğim süre içinde,
tazeler de çürüdü ve döküldü.

Bak,
bir zamanlar ben çok sevilen kadındım.

Artık öyle değil.
Artık başka.

Ya hep yanlış insanlar,
ya ben dingil mıknatısıyım,
ya da ben tamamen yanlışım.


*I used to have this strong feeling, that i was going to be loved forever, and ever.

Strange.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

O ağaca baya sert girdik

Ash Killroy dedi ki...

patır patır dökülenlerin hiç mi suçu yok?