Velhasıl Çok Sertizdir.

5 Eylül 2008 Cuma

Happy To Hang Around

*Saat 00:10, tarih 5 eylül,2008,

ve ben, "ben, sensiz.." ile başlayan cümleler kurmamak için zorluyorum kendimi.

*Bitti,bitti,bitti, hepsi geçti, hepsi geçti, sakin ol.
*Çocuk, çocuk yüreğimi çocuk yaşımda söküp çul çaput gibi paraladın.
*Çocuk, çocuk yüreğini çocuk yaşında söküp çul çaput gibi paraladın.

*Sen çok yaşa emi, çocuk!
*Sen çok yaşa!!!!


*Şarkılar da yetmiyor, şarkılar da yetmiyor ya bazen.
*Şarkılar yazıyorum, yazıyorum, söylüyorum, bitmiyor, bitmiyor içimdeki lanet.

*Kuruyor o bataklık yavaş yavaş,
çürüyor, dökülüyor,

yok oluyor, gidiyor parça parça koparak,

elbette azalıyor.

*Ama öyle şiddetli ki havada asılı kalan hissi,
öyle kuvvetli ki kokusu, baş döndürüyor.

*Artık doğum günlerinde kadeh kaldırıyorum,
vefat yıldönümlerinde öyle boş boş bakıyorum gökyüzüne.

*Dilim tutuluyor, 7haziranlarda söylediğim o umutlu sözler,
sana verdiğim sözler, göğe baka baka, sarhoş,

gelmiyor dilimin ucuna, gelemiyor be çocuk.

*Tonla şarkı var, odaklanmam gereken, hayatın akışını sağlamak için,

ama aklımda varsa yoksa bir melodi,
happy to hang around.


*"Sen, sensin!
Bir de gözlerin!
Kahverengi!
Derin!"



*Şerefine içiyorum.
*Şerefine yaşıyorum.

Hiç yorum yok: