Velhasıl Çok Sertizdir.

15 Kasım 2008 Cumartesi

Yatay olabilme isteği.

*Çok fazla koşturulan, bir sürü irili ufaklı sorunla yahut sinir bozucu durumla karşılaşılan bir zaman dilimi deneyimlemek sonucunda ortaya çıkan isteğe, yatay olabilme isteği denir.
*Uzun,uzuuun günlerce yatay pozisyonda, mümkünse beyin uyutucu aletler -laptop ve tv- karşısında bolca ıvır zıvır tüketilerek geçirilen bir dinlenme sürecine yatay olabilmek denir.
*Bu pozisyona ulaşabilmek için her şeyden feragat etmeniz gerekmektedir.
*Kendi isteğinizle feragat etmediğinizde, yıpranmanız, yorulmanız ve altından kalkamamanız sonucu sizi hemen her şeyden feragat ettirecek birileri elbette mevcuttur.
*Beni feragat ettirdiler.
*Yalnız yatay pozisyona geçmek değil, başka bir çalışma kampına girmek suretiyle feragat ettirildim.
*Planlarda değişiklikler oldu, yalnız biz başka bir şey için kapanıp en az 1hafta evden uzak kalarak çalışmaya gömülücez.

*İşin ilginci, bizi devam etmeye zorlayan bir şey hep var, safça bir umut mu, yoksa bundan başka herhangi bir alternatifle kesinlikle mutsuz olacağımızı adımızdan iyi bilmemiz mi, emin değilim.

*Sadece her şey çok güzel olacak.
*Ve sanırım peygamber sabrına sahip olma aşamasına çok yaklaşmış durumdayız.

*En azından kendi adıma,
kendimle ilgili hoşnut olmadığım her şeyi mükemmelleştirmek için yapılacak bütün eylemlere açığım.

*Dolayısıyla, sadece bir iç geçiriyorum, ve devam ediyorum.

*Çünkü "Hayat devam ediyor." klişesinden daha doğru ve kesin bir cümle duymadım.

Hiç yorum yok: