Velhasıl Çok Sertizdir.

30 Kasım 2008 Pazar

Besteyle yorum arasındaki dört fark..

.. ipim kuşağım skim ve taşşağımdır.

Başka bir cümle beklemeniz bile kabahatti bu girişten.


*Selam çok şımarık olup da bir bok olmayanlar,

hehe,

bokumla oynayarak kıymetlenebilirsiniz.

*Bokumu e-bayde satamazsınız ama,
bokumla oynayarak kıymetlenebilirsiniz.


*Tüm deneyimleriniz ve egonuz, saygınlığınız yahut espritüel bilmemne yaradılışınız,

sizi siz yapan o soktuğumun basit ve kısıtlı bir Türkçe ile yazılmış "derin" cümleleri,

hepsi ile bir paket halinde siz,

sadece sıçarken çok mutlusunuz ve belki de bacağınızdaki et benini kanatana kadar kaşıyorsunuz,
sonra elinizi tişörtünüze filan siliyorsunuz.


Yapıyorsunuz bunları,
siz bu kadarsınız,

o yüzden bokumla oynayarak kıymetlenebilirsiniz.

*Sadece sivri dilli olmak,

diğer herkesten daha iyi olduğunuz anlamına gelmiyor.

*İnsanlar sizden bir sebepten ötürü uzaklaşıyor,

ve evet herkes için kendisi en haklı,
ama bir yerde,
birkaç tane 10'dan fazla kişi toplanıp bir kanıya varıyorsa,
o kanı doğru,

ve siz,
skime sürmeyeceğim kadar yanlışsınız.

*Yalnızlık çoğu insan için seçim değil mecburiyettir, dolayısıyla ilk fırsatta götüne tekmeyi koyacakları "yalnızlık"larını, inanılmaz ulvi bir şeymişçesine, tamamen onların tercihiymişçesine süsleyip püsleyip anlatırlar.

"Kimseye ihtiyacım yok"çular, "En kral benim"ciler, "Ben saygın biriyim"ciler, "Dağın zirvesinda ancak bir kişi olabilir"ciler, "Arındım"cılar, "Erdim"ciler, "Sktim"ciler, "Sçtım"cılar..

Aman diyeyim,
aman.


*Sevgiler canlarım, yaş grubunuz ve statünüz her ne olursa olsun, hepinize aynı derecede.

2 yorum:

Eseasar dedi ki...

ve sevgili esinim
ben her birini ayrı ayrı tertemiz kafamla okusamda
neden her seferinde suratımda aynı
ah esin. gülücüğüyle yanlız kalıyorum
KIRMA LAN COCUKLARI ARTIK
kljdsfsdlfkdfsgsdfg

Ash Killroy dedi ki...

hahahahajasghgjhsa

seviyorum olm seni