Velhasıl Çok Sertizdir.

17 Ocak 2009 Cumartesi

"Ben bu işi biliyorum." derken neden haklıyım?

Çünkü önce Amy Winehouse,
sonra MSI,
sonra Shiny Toy Guns,
sonra Calvin Harris,
sonra New Young Pony Club,
sonra The Fratellis (with helps of onurcan ekiner),
sonra Von Bondies,
şimdi de The Pierces,

undergrounddan keşfedip de, kimselere koklatmadan uzun süre dinlediğim(iz), akabinde ister istemez yükselişlerine/şöhret basamaklarını üçer beşer tırmanışlarına şahit olduğum(uz) isimler.

Cnbc-e'de, dizilerin arkasına koyulacak şarkıları seçen adam, başarılı bir dinleyicisin, biliyoruz.

The Pierces isimli iki balerin kızkardeşten oluşan süper şirin grubun "Secret" isimli parçası Dexter'ın reklam müziği olma şerefine nail olmuştur.

Hepimize hayırlı uğurlu olsun.

*Dipnot 1: Bu kızların en şirin şarkısı hep "Kill Kill Kill" olacak.
*Dipnot 2: Grubu ilk bulduğumda myspace'teki fake profillerinden dinleyip, gerçek profillerinin o olduğunu zannederek ekleme talebi göndermem sonucunda,

grubun fake profilinin topfriends'ine -sanıyorum ki profile views hit'imden kaynaklı- lök diye oturmuş bulunuyorum, bu da hayatın bir cilvesi, komiklik.

öpüyorum gıdıklardan.


http://ashkillroy.blogspot.com/2008/03/ben-bu-ii-biliyorum.html

Hiç yorum yok: