Velhasıl Çok Sertizdir.

10 Şubat 2009 Salı

aydınlanma süreci.

*Yok artık.

*"Otururken ayağı yere değen" her kadın cinsini ablukaya almak, zevkle, şeriatle saklamak, zevceden saymak.
*Yaşayış şeklinin,tarihçenin biriktirdikleriyle yoğrularak, zeki yahut aptal, ayırt etmeden, sadece ve sadece ablukaya almak.
*"Çünkü hepsi konuşur ve eyleme gidilen yolu biraz uzatır, ancak konuşma bittikten sonra tabii olan şey eylemdir, ve bu yüzden hepsi birbirinin aynısıdır." fikrini zikretmek.
*"Senden çok var." dediğinde, karşısındakini hangi kategoriye koyuyorsa o cinsin soyundan bolca tatmış olmak.
*"Zeki" namını yalnızca kendi şahsına layık görmek, diğer herkesi kendisinin gölgesinden farz etmek.
*Sadece her yediği haltın ceremesine onun yerine katlanan, onu kendisinden ön plana koyabilen,yaptığı her şeyi sineye çeken, onu obsesyon haline getirmiş kimseleri yanında tutmak.

*Sen de haklısın, ne diyeyim, çok haklısın.


*Ama haklısın da, bana mı haklısın ulan?

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Muhteşem bir şiir vardı labirentleriniz arasında rasladım.
Okurken bilgisayarı ekranı bembeyaz kesildi:Çaresiz yeniden başlattım,sayfanızı yeniden bulmak,o şiiri tamamlamak; bulamadım tekrar.
Her satırın sol üst köşesinde yıldız vardı. Bazı cümlecikleri anımsamaya çalıştım:
"sabahlara kadar beni öpecek..."
"çirkin bir görüntüm,en güzel kadına değişmeyecek..."
"ellerimi sımsıkı tuttuğunda acıtmayacak.."
"saatlerce gözlerime bakmaya doyamayacak... gibi cümleler vardıiçinde.
Mesajı gönderdikten sonra o dizeleri aramaya devam edeceğim.

Ash Killroy dedi ki...

holes being punched into(:
sevindim beğenmenize