Velhasıl Çok Sertizdir.

11 Aralık 2008 Perşembe

Duruşu olan insanlar.

*"Benim bir duruşum var." adamcığından haz etmem.
*Kendini kategorize etme çabasındadır o adamcık, duruşu olmadığını iddia ettiği tüm diğer moronlar gibi.
*"Ben şunu yaparım bunu yapmam sikerim sokmam çakarım takmam bilmemne" diye uzattıkları, bitiremedikleri şahane listeleriyle beraber sevmiyorum o adamcıkları, kadıncıkları.
*Benim bir duruşum yok.
*Benim bir vizyonum yok.
*Benim bir "ben buyum"culuğum yok.
*Elbette kaypak değilim, ancak limitli olma ihtiyacı duymuyorum.
*Yapıma, karakterime ait birtakım taşlar var evet, ama işte ne bileyim, anlatamıyorum..

*Misal güçlü kadın olgusu yerleşti yeni nesle.
*Modern kadın, güçlü kadın,
gücünü ve modernliğini toplum içerisinde rahatça seksten konuşarak kanıtladığına inanıyor ne yazık ki.
*Karşısındaki adam konuyu cinsel uzuvlara çekmese dahi o kadın inatla çekiyor.
*"Senin pipinin olması benden iyi olduğun anlamına gelmez, et parçası."
gibi.

Adam da böyle bir durumda gayet "Senin de kukunun olması kraliçe arı olduğun anlamına gelmiyor ağmınakoduuum." dese, ben mesela bir bayan olarak, kıs kıs gülerim, içten içe keyiflenirim orda.

*"Sana hayatta vermem." diyerek aşağılama çabası.
"Boklu götüne kalmadım." diyerek sakin bir cevap.

Böyle şeyler mutlandırır beni, keşke olsa.

Kadın, otorite olduğunu, güçlü olduğunu, sivri dilli olduğunu, her boku cinselliğe çekerek "ne kadar rahatım güçlüyüm çekinmem ben pipiden çükten" moduyla ortaya koyma çabasındaysa,

koymalı o kadına.

*Duruşu olan adamcık modeline en iyi örnek bu kadındır kanımca şu an.
Nitekim sabahın beşi, aklıma başka bir şey gelmiyor.


*Dünya kuku ve pipi çevresinde dönüyorken,
neden medeniyet,
neden teknoloji,
neden politika,
neden peynir?

*Zeka ile kuku arasına da, zeka ile pipi arasına da çizgi çekilmesini,

ve "benim bir duruşum var mıymıymıy" insanlarının gidip bir uğraş edinmelerini,
hayat tecrübesi ve irade olgularına eriştikten sonra,
ortamlarda prim yapmanın yeni yollarını aramaktan ziyade,
farkında olmadan yapı taşları ve -burda çok heyecanlanıyorum- BİR KARAKTER sahibi olmalarını bugünki yazımdan talep ediyorum.

*Öpüyorum gıdıklardan..

5 yorum:

Yelta Köm dedi ki...

yıl kac?

Ash Killroy dedi ki...

yıl ikibinsekiz ve kadınlar durup dururken kukularından bahsediyorlar sürekli bir benim kukum var havası ben anlamıyorum.

melve dedi ki...

benim bir duruşum var ve bunu insanlara göre değiştiremem.

:)

Ash Killroy dedi ki...

senin bir duruşun yok bir karakterin var.

o duruşa bir vuruş.. der ve giderim.

izninizle.

Adsız dedi ki...

Sayın hanımefendi;Bloğunuza tesadüfen rastladım,yazılarınızı okudum.Günümüzde insanların karekterlerinin ne kadar erozyona uğradığını çarpıcı bir şekilde dile getirmişsiniz.iki makelenizi izninizle bloğumda paylaşıyorum.Sizi yürekten tebrik ediyorum.Esen kalın