Velhasıl Çok Sertizdir.

12 Aralık 2008 Cuma

joy,joy,joy..

*Sözcükleri çok kolay haryacan insanlar var bi de.
*Yapabildiğim en iyi şey anlatmak,
dünyada karnımı doyuracak şeyler sözcükler,
bestelerle el ele koştukları müddetçe,
ve hatta belki ayrı gayrı bile,

ve ben susuyorum, sessiz kalıyorum,
anlatırsam en sığından, en önemsizinden anlatıyorum.

*Kimi insanlar kolay harcıyor sözcükleri, kızıyorum.

*Tıpkı Resim-İş Hoca'sının dersine inanılmaz önem verilmesini istemesi gibi gerzekçe bir ego bile olabilir bu,

ama kızıyorum.

*Herkes en zeki olduğuna inanıyor, ben susuyorum.
*En zeki değilim çünkü, ama en zeki olduğuma inanacak kadar aptal olmadığımın bilincindeyim.


*Ve sözcükleri harcamamayı öğrendim sanırım.
*Sözcükler velinimetim.

*Siz anlatın, aşk deyin, sevgi, kıymet, değer, hayat, bok, seks, cinayet, pırasa.
*Siz yapın.

*Ben iyiyim.

Hiç yorum yok: