Velhasıl Çok Sertizdir.

1 Nisan 2009 Çarşamba

dehydrating.

*Namus dedi, kurudu dilim damağım.
Öyle büyük bir nefes aldım ki göğsümün taa içine,
ciğerim patlayacak sandılar,
itfaiye araçları, tanklar, ambulanslar,
etrafımı sardılar,

beklediler, beklediler, beklediler,
teslim oldum,
panik içindeki insanların ortasında kaldığım zaman
geriliyorum.

*Pençevari ellerimle yoldum dudaklarımın derilerini,
dilimi söktüm,
solunum borum geldi beraberinde,
attım önlerine,
imza mı da attım altına,

ifademi aldılar.

*Bir şey sormak istedim,
bin defa yalvararak,
tek bir ince soru yönelttim güzel yüzlerine,

"Kimsiniz ki karar vereceksiniz,
ciğerlerimin hacmine?"

Suratları asıldı,
renkleri bozlaştı,
üzüldüm.

*Bir şey söylemek istedim,
bin defa cezalandırılarak,
tek bir ince soru yönelttim kibar yüzlerine,

"Kimsiniz ki namus diyeceksiniz,
bana "siz" değil de "sen" diyeceksiniz,
"gel" diyeceksiniz, "öl" diyeceksiniz, "vur" diyeceksiniz,
"sus" diyeceksiniz?"


*Bir şamar patladı yüzümde,
gözlerim kararmış,
ciğerim infılak etmiş,

bir uyandım ki,
hepsini öldürmüşüm.

Hiç yorum yok: