Velhasıl Çok Sertizdir.

27 Nisan 2009 Pazartesi

Stalker

*Ben blogumun izlendiğini billahi bilmiyordum.
Blogun adresimin yayınlandığı birkaç yer var,onları da sadece arkadaşlarım görebiliyor nitekim.

Çok ilginçmiş, sürpriz oldu bana da.


O zaman burdan da söyleyeyim,

nolur gelip yüzüme de söyleyin,
çünkü klavye başından bak ben de giydiriyorum,
ammavelakin sonra ben sahneden de giydiriyorum,
tv'den de giydiriyorum,
ordan da burdan da giydiriyorum.

Kalabalığın arasına karışıp arkadaşının kulağına fısıldayarak laf sokmuyorum ben,
yanımdan yürüyüp geçtiğinde giydirdiğim kişi, burnu düşmüş bir moron gibi geçişini seyredip sonra arkadaşıma cool'luk olsun diye yüzümü ekşitmiyorum.

Oradaki en yerden yüksek lokasyona tırmanıp bağırıyorum ben suratınıza, "Ne kadar adamsın?" diyorum,
evet mesela en son söylediğim şey bu. Son zamanlarda kısa ve öz konuşuyorum.

Hehah,
tamam tamam affedin,
en "cool" sizsiniz,
en "aklı başında" siz,
en "komplekssiz" sizsiniz,
hem "dertsizsiniz" hem de "dert sizsiniz",

affedin, şaka yaptım,

klavye görünce gaza geliyorum işte ne yapalım,

rol modelim sizsiniz.

2 yorum:

missND dedi ki...

hiç aksatmadan okuyorum ona buna sövüyorsun noluyo be? bana bak bana da giydiriyorsan haberim yok, suratıma söyle! =)

şaka bi tarafa ben de okuyorum. giydireceksen bile vintage giydir bana eheuhkjadsf

iyi bak kendine, bu kadar stres yapma kızım çağın hastalığı stres bak allah korusun brain fuck olursun =)

seni çok seven ama bir türlü görüşemediğin arkadaşın,
Pınar.

Ash Killroy dedi ki...

sevgili pınar, hastasınım.