Velhasıl Çok Sertizdir.

29 Nisan 2009 Çarşamba

gerizekalı

sarhoş mu olmak lazım
mideni delene dek içmek
kendinden utanacak kadar içmek
her içtiğinde
tuvalet aynalarına bakmamak için
başını önüne eğerek geçmek
kalabalık "bayanlar odası"ndan

hep üzülebileceğin bir
parmak payı bırakmak mı lazım bardakta
dudak payı bırakmak
dokunduğun
sevdiğin
cennet sandığın
tüm çirkinliklerde
bir öpmelik,
tek öpmelik bir dudak payı

kurnaz mı olmak lazım
içtenliksiz
kaçamak
daha güçlü olduğundan
daha çirkin
daha yıpratıcı
daha yıpranmaz

yenmiş gibi mi yapmak lazım
kazanmış gibi
alt etmiş gibi

"her ne boksa kazanılan,
hepsini
hep
ben
kazandım."

bak
bir bok kazanmamışım.

insan olmak
pisliğini
gurur duyarak
herkese gösterdikten sonra
en temiz
en onurlu
en vefakâr gibi

hep "gibi" yapmak
anlamına mı geliyor

ya da insan olmak
bütün lugâtlardan
bağımsız olmak
içinden akan
tüm iyilikleri paketleyip
renkli sözcükler ve
televizyonlarla
tanesi on kuruştan
pazara sürmek

başarılı olmak
anlamına mı geliyor

peki sarhoş olmak mı lazım
ne varsa önünde itebilmek için
sana "yapma" diyen
yapmak istediğin en içten şeyi
yoksa sarhoş olmak mı lazım
yalancıktan
"gibi" yaparak
evcilik oynarcasına
oyunmuşçasına
aptallıkmışçasına
sevmek için birini

utanmadan
öpemiyorsan
utanmadan
sevemiyorsan
dudak payı bırakmadan
kırık bırakmadan uçlarında
yenmiş gibi yapmadan
tutamıyorsan
elimi

ben ne kadar aptalım, tanrım,
tam bir gerizekalıyım
utanmazın tekiyim
pisliğin önde gideni
başarısız bir beyinsizim
mağlubum, yeniğim

ne kadar aptalım, tanrım,
utanmadan
arlanmadan
saklamadan
yenmeye kalkmadan
pazarlamadan
sevebiliyorum,

tam bir gerizekalıyım ben.

1 yorum:

melve dedi ki...

ben beğendim bunu