Velhasıl Çok Sertizdir.

23 Mart 2008 Pazar

ben bu işi biliyorum!

Fratellis'in Chelsea Dagger isimli şarkısıyla Chuck isimli yeni Cnbc-e dizisinde parladığından bahsetmiştim.

Şimdi de Got My Nuts From A Hippie isimli şarkısıyla yeni Burberry reklamında parladığını söylüyorum.

Her iki şarkı da Costello Music albümünden.
Hastanızım The Frattelis.
Go, boyz, go!

Ve hatta efendim, durumu güncelliyorum, severek dinlemiş bulunduğumuz güzel grup Von Bondies de, C'mon C'mon isimli şarkısıyla Rescue Me isimli filmde parlamaya nail olmuştur. TNT isimli James Bond filmleri yayınlayan ünsüz kanalda yarın saat 23.00 'da filmi, gün içinde de reklamını izleyerek Von Bondies'in parlayışına, Cnbc-e takip ederek Frattelis'in parlayışına şahit olabilirsiniz.

Öhöm, ne demiştik, ben bu işi biliyorum.

Hiç yorum yok: