Velhasıl Çok Sertizdir.

22 Mart 2008 Cumartesi

Gimme the rhythm n i'll sing the blues.

*Süper cümle dimi? Rüyamda görmüştüm.
*Kocakafalı çirkin insanların nasıl olup da sevişebildiğini anlamıyorum.
*Şimdi anlıyorum, kocakafalı çirkin insanlarla sevişiyorlar.
*Her satıcının bir alıcısı vardır.
*Arz-talep mantığı.
*Çok sorgulamaya gerek yok, insanlar çirkin.
*7 notanın tüm kombinasyonları tükendiğinde insanlar müzik yapmayı bırakacak mı?
*Kıyamet günü böyle bir şey sanırım.
*Bana öyle bir tasarım verin ki, ölene dek vücudumda taşıyayım.
*Ben Alper'i çok seviyorum.
*Hayatımın sonuna kadar Alper'i çok sevmemem için hiç bir neden yok.
*O zaman hayatımın sonuna kadar Alper'i çok sevicem.
*Film arşivlemeye karar verdik.
*Bu benim 218710721821'inci karar verişim.
*Ama bu kez azimliyiz, başarıcaz.
*Temiz, bakımlı, güzel, mutlu.
*O uyurken "ateşi çıkmış mı" diye bakmak.
*Dünya'nın en güzel şeyi misin?
*"Derin bir nefes alıp arkama yaslandım." klişesini şimdi yapıcam.
*Yaptım.

3 yorum:

melve dedi ki...

koca kafalı insanlar koca kafalı insanlarla sevişiyorlar ama asıl korkuncu koca kafalı insanlar normal insanlarla sevişince oluyor...hangi koca kafa kızdan bahsettiğim açık ve net herhalde dimi?

Ash Killroy dedi ki...

Allahım, kocakafalı insanların normal insanlarla sevişmesi cümlesini kurdun ve tüm günümü mide bulantısıyla geçirmeme sebep oldun. Kocakafalı insanlar yasaklansın ya.

melve dedi ki...

amin!
bir de pool açtım bloguma oy ver bakiim
gözlerinden öpeyim