Velhasıl Çok Sertizdir.

20 Mart 2008 Perşembe

set up.

*Sigarasızlığın başıma vurduğu şu dakikalarda internetin tüm olanaksızlıklarından yararlanmaya çalışıyorum, olmaması normal.
*Bir yağmurluk canım varmış, anlıyorum katılıyorum evet öyle.
*Derhal hastalanmalar baş gösterir, çünkü mart bunun mevsimidir.
*Havada mikroplar kol geziyor doğrusu.
*Mart bana sorarsan kesinlikle apayrı bir mevsimdir, yahut "ilk baharın yüz karası"dır kendisi. O nasıl bir kendini beğenmişlik, sağım solum belli olmazcılık, kalıbıma sığmam kimseyi takmamcılık.
*Sanatçıyım kültürlüyüm kafalarına girmeyeceğim, iğrenç kafalar bunlar.
*Biz elit yaşarız filan da demem, cidden mide bulandırıcı.
*Kültür saçmıyorum hayır, bildiklerim hep kendime.
*Ve hatta azmanca karikatür okumaya başladım çünkü kafamı yormaktan çok dinlendirmeye ihtiyacım var şu sıralar. Yaşasın başucu dergileri.
*Sitelerde en çok nefret ettiğim şey fav.musics-books-movies kısımlarını doldurmaktır. Tiksinirim bu eylemden. Say say bitmez, saymaya üşenirim, nitekim aslında benim fav. diyebileceğim bir film de girmemiştir hayatıma, bir kitap da. "En iyisini bulana kadar beni etkilemiş bulunanların şu anda aklıma gelenlerini işte tam da buraya doldurdum, üç ay beş ay buna bakarsınız." mantığıyla hareket ederim bu kısımlarda.
*Öyle ki kendimi bu tür anketvari mevzuatlarla tanıtmaktan zerre hazetmiyorum.
*Şöyleyim ya da böyleyim demem ben, şöyle yaparım böyle yapmam derim.
*Büyük konuşmamak lazım Allah çarpar görürsün.
*Bir zamanlar Tek Tabanca diye bir şarkı vardı, zamane rockerları dinler dinler ağlardı.
*Portakal yedikçe tıkalı burnumun açıldığını hissediyorum, oh my oh my, Vitamin C!
*Ben herkesi can bellerim, onlar beni mal beller.
*Sonra bir bakarlar, yokmuş benim gibisi, ağla dur, zırla dur.
*O zaman derim ki içimden, "banane."
*
Ben mütemadiyen huzur zerk ediyorum bünyeme, öyle pek sık hüzünlenemiyorum.
*Bir kaç şarkı da olsa sizlere yazmadığım için lütfen kırılmayın, neyin nereye gittiği belli olmaz, bakarsınız yazmışımdır, fark ederseniz kırılabilirsiniz, üzülürsünüz. Pek tatlı dilli değilimdir ben.
*Kültür-sanat aktivitelerinin demirbaşı olmakla kültürlü(kişisel gelişmiş, edindiği kültürü kendi yararına kullanmış, karakter geliştirmiş), sanatsal ( öngörü sahibi, yaratıcı, gözlemci, ayırt edici, ifade edebilen) olmak arasında fark vardır.
*Zamanında birileri benim için hibrit tohum demişti.
*Birileri benim için o...pu da dedi, (g..tümle güldüm) , gerizekalı da dedi, (g..tümle güldüm), ortamcı da dedi, (g...tüm ve t..şaklarımla güldüm), çok iyi kalpli de dedi, (yorum yapamadım ama güldüm), çok zeki de dedi, (güldüm baya uzun uzun sırıttım), evet dediler hep bir şeyler birileri. Şimdi bakın o benim-için-bir-şeyler-demiş-olanlar hayatımın neresindeler, ne kadar önem taşıyorlar benim için, ne kadar s..kimdeler? Hiç, sıfır. Bundan aldığımız ders nedir, "boşuna yorum yapıyorsunuz, ben bile s..klemiyorsam kim s..klesin?"
*
Küfür ediyor olmam terbiyesiz olduğum anlamına gelmez. Küfür etmediği halde insanı insanlığından utandıracak şeyler yapanlarla dolu dünyanız. Hatta belki siz kendiniz de onlardan birisiniz, kim bilir?
*Ben reklam adına bulunduğum yerlerde aleni şekilde reklam yaparak amacımı belli ediyorum. Ya siz sinsiler?
*Herkes ilgileniyor ilgilendiklerimizle, yavaş yavaş, zaman içinde. Ve herkes bizim sürdüğümüz bu tezi sürüyor ortaya. Şunu bunu ilk ya da en iyi kimin yaptığı önemli değil, bana yarıyor mu, ben ona bakarım.
*Büyümek için biraz daha vakit var, ama benim için değil.
*Dokusal duygu kaybı yaşamış olmamda sizin için de problem yoktur umarım.Varsa da olabilir ama olmasını ummam. Anladınız dimi?
*Beni her yerde görebilirsiniz, ama aynada asla. Hahayt.
*
Burnumdaki kırık gitsin istiyorum ama dilediğimce sümküremezsem diye çok korkuyorum. Ciddiyim.
*Değişmekten değil, istemediğim bir şeye dönüşmekten çekinirim.
*Basit, bana özgü, zararsız hareketlerimi kısıtlayabilecek güzelliklerden tırsabilirim.
*Bunu da öğrendim ki, bir şey için bir şeyi göze almam. Göze hiç bir şey almam. Eşeğimi sağlam kazığa bağlarım, gerekirse kazığı ... Herneyse.Çirkin oldu bu. Ben de tiksindim.Pardon.
*Ne o efendim, yeterince trajedik gelmediyse yazılar, sizi lyrics bölümüne alalım.
*İnsanlara hitap etmem gerektiğini düşünmek canımı sıkıyor. Ben kendimle alakalı yazarım oysa ki hep.
*Bencillik ne güzel şey, hepinizde var, ben sadece dürüstüm.
*Her biriniz kendinizi beni sevdiğinizden daha çok seviyorsunuz, ama ben alınmıyorum.
*İnsanlara hitap etsem şöyle, "ey."
*Pardon.
*Sevgilim dünyanın en güzel kızı olduğumu düşünmüyor tabi ki ama öyleymiş gibi davranarak benim şirinlik depomu full'luyor, işte gerçek aşk böyle bir şey. Sizin ağlama duvarlarınız cidden salakça.
*Yine de bir çoğunuzdan güzel olduğumu hepimiz biliyoruz. Lütfen benimle böyle yarışlara girmeyin.
*Güzellik geçici değil, tazelik, gençlik geçici. Ananem çok güzel bence.
*Böyle anlamlı sözler söylüyorum diye şımarmayın, hepsini kendime saklama meyilliyim aslında müthiş sözlerin, ama bazen dayanamıyorum kaçıveriyorlar.
*Ne kadar iğrenç insanlar olduğunuzu biliyorsunuz değil mi? Sırf bu yüzden kendinizi temize çıkarmak adına iyilik meleği ayaklarına yattığınızı da biliyorsunuz?
*Ey, kankacı zihniyet, sana sesleniyorum, benden uzak dur.
*Ben sevebilirim insanları(1), o problem değil, insanları çok sevebilirim(2), o da problem değil, insanları hayatımda bir yerlere oturabilirim(3), o da problem değil, insanları hayatımın en önemli mevkilerine oturturum(4), o da problem değil. Ancak 1'den 4'e doğru insanların niceliği azalırken niteliği artar, ve niteliği azalan insanlar için zemin sarsıntılıdır, gözümde 4'ten sıfıra(0'a) en hızlı koşanlar olabilmeleri ihtimali de bir parça sarsıcıdır.
*Bu akşamlık bu kadar. Geldikçe devam edecektir.
*İyi bir gece geçirin, ölmeyin, ölseniz de üzülmeyin.
*Sokakların çılgın çocukları, sokakların çılgın gençleri, sokakların çılgın insanları, akıllı davranın, gecenizi evinizde uslu uslu yatarak değerlendirin.

3 yorum:

melve dedi ki...

uzun yazma bu kadar parçalara böl dizi hesabı vallahi okuyamıyorum ayol gözüm de görmüyor zaten monitöre yapışıyorum.
sonra efendim neden gözlerim ağrıyor!

Ash Killroy dedi ki...

ahahah yerim kuzum seni ben.

bu zaten set up'tı, en uzun bölüm, bu install edildikten sonra gerisi tıkır tıkır işler. askahje

cansu tastan dedi ki...

vallahi okudum. azmettim :F

yorumlarımı bilahere sahsiniza in private aktaracagimdir

ozledim muuuğ

(ykwfqj)