Velhasıl Çok Sertizdir.

11 Mart 2008 Salı

Birkaç not.

*Yeni insanlara ihtiyacım yok, yeni insanlar istemiyorum.
*Am I the only one who's trying not to lose this?
*Çok uzakta duruyormuşum gibi geliyor.
*Bu iyi değil.
*Güneşli günler yeniden başladı ama bir şeyler eksik.
*Alper düşünce akışımı çözdü, ilginç bir şekilde söylediklerimi çok iyi anlıyor.
*Ve hiç birini garipsemiyor.
*Mesela ben "mavisi şöyle, bu da böyleydi" gibi anlatıp, arasına 15 dakikalık tamamen alakasız bir konu soktuktan sonra "kırmızısı da olabilir" dediğimde, bir çoğu gibi "neyin kırmızısı?" demek yerine "evet o da güzel olabilir." diyor.
*Ben ne kadar randomsam detaycıysam, o, bir o kadar straight ve ana hatlarıyla anlatıcıdır.
*Ama sonuç her daim "kapiş".
*Çok güzel lan.
*Alper'in olması diğer iki kapişe ihtiyaç duymadığım manasına gelmiyor.
*Aksine çok özlüyorum.
*Ortak paydalar kurma çabasındayım, olamıyor.
*Materyalist mi oluyorum yoksa fazla maneviyatın getirisi materyal ihtiyacı mıdır?
*Öküz olduğumu iddia edenler bu konuyu enine boyuna yer mi?
*Meşe odunu kaç kalibredir?
*Bir şeyleri bir arada tutma ihtiyacımdan doğan dörde bölünmüşlük çok zibidi bir durum.
*Öldüğümde otopsi raporu gerekirse kaburalarımı tek tek kesicekler, göğüslerim yana düşücek, çok çirkin olucam. Bu muymuş yani bilmem kaç senelik fit olma durumunun sonucu der, ahlanır vahlanırım.
*Birbirimizi iç organlarımızla görseydik kesinlikle sohbet etmezdik.
*Hep yollardır ve hep yan koltuğundaki insanın sevdiğin birisi olması ihtiyacıdır tatilleri güzel yapan.
*Sanırım yavaş yavaş yalnız tatillerimi hazırlıyorlar.
*Şarkılarda da söyleyebileceğim çok fazla şey var ama halk buna hazır değil ve asla da olmayacak.
*Taşlanmaktan değil de, göz göre göre kendi huzurumu kaçırmaktan çekiniyorum.
*Üstüme gelen çok olsun yoksa, zerre skmde değil.
*Yeter ki iki yanım boş durmasın, aile tablosu, dost tablosu dolsun duvarlar.
*İnsan bayılırken kendisini tutacak biri olmasını diler hep.
*Kendisi için endişelenen birkaç kişi ister.
*Hayati detayları kaçırıyoruz gibime geliyor.
*Ya da eskisi kadar heyecanlı değiliz.
*Ama beni tutmanız lazım, size yük olacağımdan değil.
*Sebeplerini zaten biliyorsunuz.
*Bugün de güneşli bir gün, ellerime ve yüzümün sağ yarısına ışık yansıyor,ama bir şeyler eksik.
*Hani içimdeki zibidilik tohumu vardı ya, ona bir şeyler oluyor sanki.
*Oysa içimden şarkı söylemem gerekirdi bu havalarda.
*Demek ki bir şeyler eksik.
*Biraz da sizden bekliyorum. Ben hep buradayım.

Hiç yorum yok: