Velhasıl Çok Sertizdir.

11 Mart 2008 Salı

ve hatta bir de..

Diyorum ki havalar da pek hoşken bir çimlere yatalım müzik eşliğinde. ya da bir teras, bir şey.
biliyorum isterseniz bana vakit ayırabilirsiniz.
huzur geliyor, huzur geliyor, güneş geliyor,
ha bi de,
bana terlik giydirmeyi başardığınız için ve bunu şuursuzca bir alışkanlık haline getirmiş olmamı tınlamadığınız için teşekkürler eder ve derim ki,
ay gelse de giysek.

Bunun yanısıra ekleyeceklerim var,
ben bu işi biliyorum arkadaşım.

"Amy Winehouse takiplerimin sonucunda Mad Men ile daimi şöhretine kavuştu.
Fratellis de(çok acayip ahaaay), Chuck isimli yeni dizi ile azami şöhret rekorlarına koşuyor."

Bu insanlar hakediyor arkadaşım,
ben bunları görüyorum ben kahinim,

ben çok pis gaza geldim arkadaşım.

1 yorum:

melve dedi ki...

mumumu fac is something nice..
havalar güzel
projeler güzel
ödevler şahane
bir de yarim var aman aman
top çiçeğim deste gülüm
sen şahane
ben şahane
hele cansu şu aralar -ohoooo-
şapşahane!!