Velhasıl Çok Sertizdir.

4 Nisan 2008 Cuma

Rise up for the R and the Bee

*Biraz da bizi yakınen takip edenlere,esinnerdesincilere haber uçuran kuş olalım.
*Henüz çok yeniyiz ancak grubumu cidden çok seviyorum, inanılmaz takdir ediyorum, saygı duyuyorum kendilerine.
*Çok yetenekli insanlar, çok güzel insanlar kendileri, çok da eğlenerek yapıyoruz işi, süpermiş dimi.
*Ben çok tıkanır oldum bu aralar ama süper dürtüyorlar beni, süper şeyler sokuyorlar kafamın içine.
*Bu albüm yetişecek, güzel de olacak, bunu söyleyebiliriz.
*Soul kafasından jazz kafasına kadar yelpazelensek de kilit R&B olacak gerçekten, başka bir şeyin adını r&b koyup paketlemeyeceğiz. Fresh, cheesy, türlü türlü sıfatlandırılmış R&B.
*Kendi adıma,

çalışırken saatlerin nası geçtiğini farketmiyorum, inanılmaz eğlenerek ve mutlu olarak çalışıyorum, sanırım iyi bir ekiple tanışmış olmak ve dolayısıyla ümitli olmak çok mesut ediyor insanı.
*Zaman geçtikçe her şeyin daha müthiş olacağını umuyorum.
*Yani bana sorarsanız haberler iyi.
*Önceden neysek hala oyuz, hep oyduk, değişim gelişimdir diyenlere : "Sadece içten gelen değişim gelişimdir, ikiyüzlü bir değişimi kabul edemeyiz."
*Her şeyden önce müzik yapıyoruz, ve her şeye rağmen müzik yapıyoruz, ve her koşulda müzik yapıyoruz, ve her şekilde müzik yapıyoruz. Bunun dışındaki hiç bir sıfatı, zamiri kabul etmiyoruz efendim. Ok? Heheh.
*Special Thanks listesi gerçekten kabarık olacak, bunu da söylemeden geçemeyeceğim.
*Biz iyiyiz, siz de kendinize iyi bakınız efendim. Kendimizi Gamze Hanım ve Gökhan Bey'in ellerine bırakmamıza pek de bir süre kalmadı. Biz şu anda sadece müzik yapıyoruz. :)
*Gönlümden teşekkür ettiklerim kendilerini biliyorlar zaten. Hepsini öperim, severim, içmeye götürürüm. Sevgiler efendim, esen kalın.

Hiç yorum yok: