Velhasıl Çok Sertizdir.

14 Nisan 2008 Pazartesi

Sabun.

*Sabun köpürür.
*Sabunun köpüğüne sabun köpüğü denir.
*Sabun köpüğü 3-5 saniye içinde sönüp gider.
*Sabun köpüğü bu özelliğinden ötürü bir deyim olarak da kullanılmaktadır.
*Sabun köpüğü hepimizin olduğu gibi, benim de hayatımda yer edinmiş bir olgudur.
*Birçoklarınız hayatımda sabun köpüğünden daha fazla yer edinememiş olgularsınız.
*Birçoklarınız benim için birer olgu bile değilsiniz.
*Ben unutkan bir insanım.
*Vefakar olabilirim, ama bu ömrüm billah bir minnet duygusu içinde kavrulacağım manasına gelmiyor.
*Nitekim kimseye minnet etmem.
*El etek öpmem.
*Boyun bükmem.
*Aksine,beni iyi tanıyanlar bilirler, ben ağız kıran cinstenim.
*Beni iyi tanımayanlar bilmezler.
*Beni iyi tanıdığını zannedenler, beni iyi tanımayanlar grubunun alt grubudur.
*Beni iyi tanımayanlar sabun köpüğüdür.
*Beni iyi tanıdığını zannedenler benim için birer olgu bile değildir.

Tüm bunların yanı sıra,
*Hayat sizin için ekşınlar içinde akıp gidiyorsa, kendinizi fazla önemsiyorsunuzdur.
*Çünkü aslında sizin ekşın tabir ettiğiniz ufak olaylar zinciri başka kimseyi ırgalamaz.
*Kendinizi hep "ayrı kafalarda bir insanım", "bambaşka bir insanım" oluşumlarında görüyorsanız, kendinizi fazla önemsiyorsunuzdur.
*Hatırlatırım, bir skim değilsiniz.
*Artık ergenlik depresyonlarınıza son vermeniz dileğiyle şunu eklemek isterim ki,
*Bir film karakteri değilsiniz.
*Hayatınız ve varlığınız bir çokları için önemsiz.
*O dinlediğiniz şarkıların hiç biri sizin için yazılmıyor.
*Bir şeyler için gerçekten uğraşmadığınız ve bir şeyleri gerçekten başarmadığınız takdirde kendinizle ne kadar gurur duyarsanız duyun, sadece gerizekalı bir detaysınız, değersizsiniz, gereksizsiniz, ve bugüne dek kazandığınıza inandığınız tüm küçük madalyalar, çektiğinize inandığınız tüm acılar, tanıdığınıza inandığınız tüm insanlar önemsiz.
*Büyümek sandığınızdan çok farklı bir şey, olgunlaşmak henüz tatmadığınız bir şey, ve önemli insanların hiç biri sizinle aynı şeyleri hissederek önemli olmadılar.
*Eğer öyle olsaydı, onlar da sizin gibi önemsiz kimseler, herhangi biri olurlardı.
*İyi geceler dünya.

4 yorum:

kumru dedi ki...

mutlu rüyalar büyükbaba,

imza: ben ve yeni beyzbol ayakkabılarım. zöynk.

Ash Killroy dedi ki...

anlaşabilir miyiz diye umdum?

kumru dedi ki...

ben anlaşırım galba valla.

Ash Killroy dedi ki...

mümkün.