Velhasıl Çok Sertizdir.

10 Nisan 2008 Perşembe

Safety pins.


*Düşmanlık seziyorum, ılık ılık, kan gibi akıyor ensemden.
*Gözlerimin ulaşamadığı bir bölgede ne olduğunu bilmediğim şeyler gerçekleşiyor.
*Bakışlarımın değdiği yere kadar olsaydı nefret, tehlikeli olmazdı.
*Nefret gözümün içine de enseme nüfuz edebildiği kadar kolay bakabilseydi, benim görüşümdeki hiddetten zaten çekinir, uzaklaşırdı.
*Ben küçük gördüğüme "Tırnağımın pisliğinden daha değersizsin." diyebilirim, dedim de.
*Beni küçük görme yanılgısında olanlar bana bunu söylemeyi denemeliler.Etkisini ölçmeyi denemeliler. Onları, aynı ivmede bir karşılık vermekle tehdit etmiyorum. Onlara, hiçbir şeyden daha mühim olmadıklarını hatırlatacağımı söylüyorum.
*Küçük görmeye başlayabilirim, kutsal gördüklerimi, gereken ve hakettikleri buysa eğer.
*Daha önce de söylediğim gibi, benim sizinle işim 4 dakikadan uzun sürdüyse bir farkınız vardır.
*Silmek 2 dakika, üzerine basıp geçmek bir başka 2 dakika alır benim için. Eğer 4 dakika ve 30 saniye sürdüyse bu işlem, bir klası hakettiniz demektir.
*Daha fazlasını ve daha doğrusunu, en iyisinin en iyisini, herkesten ve her şeyden önce siz biliyordunuz?
*Hahah, hadi canım.
*Basitleşin, daha fazla basitleşin. Daha önemsiz şeyler üzerinde kafa yorun, daha önemsiz şeyler için kendinizi ilahlaştırın.
*Basitleşmeye devam edin, her olup bitenden kendinize bir pay çıkarın. En iyisi sizsiniz.
*Siz basitleşmeye devam ettikçe, omzumdaki tozu silkmek kadar kolay görünüyor gözüme, omuzlarınıza basarak yükselmek.
* "Ve siz bu yola başlayıp başlamamak konusunda henüz tereddütteyken, ben yürümüş, görmüş, geri dönmüş, ve haz etmediğimi söylemiştim."
*
Eğer benim daha önce görmediğim bir detayı keşfettiyseniz, affınıza sığınırım.
*Ama sarf edilen tüm cümleler benim köklü elimin tersiyle itmişliklerime birer tribute gibiyse, söyleyecek çok şey yoktur.
*Nefret etmek, tutarlılık ve mantık çerçevesinde dönmesi gereken ince bir iştir. Daha sağlam kaynaklar, daha haklı gerekçeler, daha geçerli kanıtlar gerektirir.
*Sizin nefretiniz beni ne yerebilir, ne de göğe çıkarabilir.
*Çünkü o sizin nefretinizdir.
*Bu yüzden o ancak sizi yerebilir, ya da göğe çıkarabilir. Ama bugüne dek nefretin getirdiği hırsla göğe çıkan kimse görülmemiştir,iktidar sahibi yahudiler dışında. Siz bir istisna olmayacaksınızdır, buna inanın.
*Ve son olarak,
dostluğuma,sevgime inanabilir, ve ona tutunabilirsiniz, bu zorlu bir iştir, ama bunu size tavsiye edebilirim.
Benim düşmanım olmak mertebesine ulaşmak da zorlu bir iştir, ama sevgili sırdaşlarım, size içtenlikle söyleyebilirim ki,
Benim düşmanım olmayı -tanrı yasaklasın- dünya üzerinde yahut yerin altında, soluk alıp veren hiç kimseye, hiç kimseye tavsiye edemem.

Aksi takdirde bu, büyük bir günah olurdu.

*İyi geceler.

Hiç yorum yok: