Velhasıl Çok Sertizdir.

21 Nisan 2008 Pazartesi

Ben soğanın cücüğünü tuz ekmekle yiyenlerden.


*Bazıları vardır hadlerini bilemezler.
*Bazıları vardır had bildirirler.
*Bazıları vardır sıfatlara talim ederler.
*Bazıları vardır iç huzuruna talim ederler.
*Bazıları vardır havlar havlar, pati uzatır.
*Bazıları vardır hırlar, saldırır.
*Bazıları vardır aşılar, kısırlaştırır, yollar.
*Bazıları vardır para için insan keser.
*Bazıları vardır insan için fiş keser.
*Bazıları vardır sahil boyunda villada oturur.
*Bazıları vardır villanın parasını konuşur.
*Zenginin malı züğürdün ağzını,
*Meyve veren ağaç taşlayanın kolunu yorar.
*Kaliteli insan kaliteli olduğunu bas bas bağırma hakkına sahiptir.
*Bazıları vardır kalitesini bas bas bağıran insandan tiksinir.
*Bazıları vardır iç güzelliğini zikrederek bulur.
*Bazıları vardır seks güzelliğini dans ederek bulur.
*Hepsi ama hepsi hayatlarında haksızlığa uğrayanlardan,
*Hepsi ama hepsi dünyada baş rol oynayanlardan,
*Hepsi ama hepsi "içinde çok iyi bir insan" olanlardan.
*Ben soğanın cücüğünü tuz ekmekle yiyenlerden.
*Ben omzumdaki tozu elimin tersiyle silkenlerden.
*Ben, beni s..kmeye çalışanı ters yatırıp düz s..kenlerden,
*Ben "siz koyun otlatırken biz çoban s..kiyoduk" diyenlerden,
*Ben çok yiyen, az şişen, çok pişen, az isteyenlerden.
*Ben hırslanınca, kendi iyiliği, sağlığı için gerekenden fazlasını aklından geçirmeyenlerden.
*Ben ağız kıran, kafa kesen, seven, özleyen, unutan cinsten.

4 yorum:

Godsyndrome dedi ki...

Bu saat de güzelmiş.Çobanın iğfal edildiği o söze de bayıldım.

melve dedi ki...

kalitesini bas bas bağıran insandan tiksinirim ben, gerçekten kaliteliyse bağırmasına ne gerek var ki zaten

Ash Killroy dedi ki...

dili değil de egosu bağırır, konuşma şekli bağırır, o insan bağırır yani, iyi ki de bağırır, bağırsın bence. skime sürmeyeceğim insanlar ben kaliteliyim diye bağırıyoken ortalıkta, kalitelisi çıksın bağırsın öper başıma koyarım ayol

Ash Killroy dedi ki...

bu arada evet doğru bildiniz sahil yolundan sarıyere uzandım yakın zamanda. bebek emirgan falan filan. ordaki insanların isimlerinde J harfi olmalıymış, ve işlerinde kaçakçılık kesinlikle en çok para getiren şey olmalıymış gibi deniz deniz kokmuyor mu bazen?