Velhasıl Çok Sertizdir.

12 Nisan 2008 Cumartesi

Scum tries to be around me, count down.

*Merhabalar dostlar.
*Yorgunlukla doluyum, zihnen ve bedenen.
*Güya kırk yılda bir eğlenmeye çıktık, mecalimiz olmadığını keşfedip eve döndük. Yaşlanıyoruz.
*Ya da çok iş çok yorgunluk getiriyor. İnsan boş vakitlerini dinlenerek geçirmek istiyor.
*Artık eğlenmeye vaktim yok. Ah ah.
*Canım da çekmiyor aslında çıkayım da eğleneyim deyu. Neme lazım ayol.
*Bir ihtarla dökülüyormuş tüm kurtlar elmadaki.
*Ben kasmam, elmayı çöpe atarım.
*Bununla beraber, zaten söylemişiz değil mi a canparelerim, zaten söylemişiz "gel bana de, ben de sana diyeyim" diye.
*Al şimdi onunla oyna dur.
*Scum denilenden hazetmem. Artık pırıl bir insan evladıyım.
*Mis.
*Sek diye bir süt markası olması düşündürücü değil mi?
*Bilinçaltı mesajları mı vermeye çalışıyorlar?
*Bir dakika durup bu sorunun cevabını düşünün.
*48:26
*Benim işim var, kati surette bunun için 1dakika daha ayıramam.
*Benim çok işim var, kati surette küçük sevimli can yakma çabalarınıza 1 dakikadan fazla süre harcayamam.
*59:13
*Kendinize iyi bakın. Yanımdakiler hep can evimde kalacaklardır. Açık büfe, esin manzaralı.
*60:00
*İyi geceler.

Hiç yorum yok: